Tai Chi Chuan - Chi Kung - Nei Kung
100 napos kihívás

100 napos kihívás Vállalások – Két példa – 100 napos Tai Chi Chuan és Chi Kung kihívás

SanBao Tai Chi Chuan és Chi Kung

100 napos Tai Chi Chuan és Chi Kung kihívás

SanBao Tai Chi Chuan Chi Kung Nei Kung logo2

SanBao Tai Chi Chuan Chi Kung Nei Kung logo2

A 100 napos Tai Chi Chuan és Chi Kung kihívás

Két Példa Vállalás

Alább két teljes körűen végiggondolt példát olvashatsz, a 100 napos kihíváshoz, a szerzők engedélyével, és kis módosításokkal, az anonimitás érdekében. Ne keresd azt, vajon ki írhatta, mert az nem fontos. Lehet, csak én találtam ki mindkettőt, azért, hogy inspiráljalak. „Filmünk főhősei kitalált személyek, történetünk csupán a fantázia szüleménye.”

 

Te elküldted már a terveidet, vállalásaidat?

 

Első példa:

Nagyon-Hosszútávú-Célkitűzés:

Egy olyan rendíthetetlen – megfélemedés-mentes – állapotot érek el, melyben könnyedén meg tudok nyílni magam, az emberek, a kollektív tudat, és más létsíkok felé. Ezzel az energetikai állapotom, tudatosságom és a fizikai testem optimális szinten van ahhoz, hogy anyagi jól-létben, innovatív ötletekkel és energetikai technikákkal szolgáljam az emberiséget és segítsem az embereket előre az életben világi és energetikai blokkjaikon keresztül. Ezen állapot létrejötte után megtanítom az embereknek, hogy hogyan érhetik el ezt az állapotot.

A 2014-es száz napos kihívás része ezen cél elérésében:

Egyéni célnak a Hun Yuan Qi Gong – körök egyesítése – napi szintű elvégzése és a körökön áramló energiára való fokozatosan szűkülő fókusszal – a “végén” feltehetően egyhegyűen -, a belső szerveim fizikai és energetikai kapcsolatait felismerem, tudatosítom és teszem vele mindazt, amit innen még talán el sem tudok képzelni.

Ezen cél elhelyezése egy középhosszú távú célban: 10.000 óra Hun Yuan Qi Gong elvégzése, gyakorlása és vele való foglalkozása.

Csoportcélom az, hogy hasizom erősítő gyakorlatokat végezzek és látható eredményként 3,5 cm-vel kevesebb legyen a mért kerület a hasamnál. Jelenleg kissé kellemetlenül érzem magam a testemben. Ez az egyik oka. Ehhez csoportot keresek.

Ezen cél egy kissé „szétszórtabb” cél „alcélja” és motivációja: Egy olyan életmód kialakítása, melyben az étrendem nyers, vegetáriánus és a testemmel harmonikus. Nem okoz elhízást, valamint bármely étkezés után nem jönnek fel olyan gondolatok pl, hogy “na, ezt kár volt megenni”. A minőségi étrendhez kert is kell, termelői piac, valamint olyan konyha kialakítása, amely kényelmesen és könnyegén fogadja magába a nyers konyha látszólagos hátrányait. Ehhez kiegyensúlyozott napi rend szükséges – pl a több napos előkészítésű ételek normális ütemezéséhez, vagy a kertbeli teendők szinte napra pontos elvégzéséhez. Valamint ebbe az életmódba beletartozik még napi szintű testmozgás, valamint önkezelések és az SI ízületem elmozdulásai miatt létrejött relatív elcsúszást és az abból eredő szervi elváltozásokat optimumra emelni.

A 2014-es száz napos kihívás megvalósítása:

  1. a) Egyéni célom elvégzéséhez meg kell tanulnom a Hun Yuan Qi Gong-ot.

– 26 nap áll rendelkezésre a gyakorlat memorizálására és mozdulatok pontosítására. Egy egy órás instructional videó megnézését tegnap megkezdtem.

– Két napot szánok még egyéb videók megtekintésére. Esetleges különbségek megkérdezésére Vikinget felkeresem.

– Egy hetet szánok Hun Yuan Qi Gong mozdulatsorainak memorizálására;

– Újévig Vikinget 2 alkalommal keresem meg mozdulatok pontosítása és esetlegesen felmerülő kérdések tisztázása céljából. 2014.02.03-ig.

-2014.01.13-tól kondicionálom magam a reggel 6 órai kelésre, és gyakorlat elvégzésére.

  1. b) A megtanult gyakorlatot 2014.02.03-tól 100 napon keresztül minimum egyszer reggelente elvégzem a lehető leglassabban a teljes fókuszomat a gyakorlaton tartva. Esetleges további megfigyeléseimet és kérdéseimet 10-15 naponta megbeszélni szeretném, ehhez valószínűleg kialakul majd a megfelelő fórum.
  2. c) XY jelezte, hogy velem szeretne egy csoportban lenni. Nem tudom, hogy ő mit szeretne. Ezért hajlandó vagyok más csoportcélt vállalni, ha szükséges. De addig is 2014.02.03-ig keresek pár instrukciót, hogy miként érdemes edzeni.
  3. d) ha az általam megjelölt célok inkább fordítottak csoportdinamika szempontjából, vagyis az általam kitűzött csoportcél inkább egyéni és fordítva, akkor természetesen hajlandó vagyok cserélni ezen.

 

Második példa:

Olyan helyzetekben is szeretném a magabiztosságomat kifejleszteni (fejleszteni?) amik nem feltétlenül tartoznak a komfortzónámba, amikhez nem vagyok hozzászokva. A saját magamba vetett hitem szeretném erősíteni, hogy képes vagyok megvalósítani az eltervezett céljaimat. Most úgy érzem, hogy hiába is mondom magamnak, hogy amibe eddig belevágtam, azt megcsináltam, a nagy  kihívások előtt megtorpanok, és a félelem megbilincsel, kihátrálok vagy ürügyet keresek. Meg szeretném erősíteni magamban azt, hogy igyekezettel és komoly munkával el tudom érni a célomat.

Jó eszköz lehet ehhez a felülés? 1000 db felülés a 100. nap végére. Ezt kellő kihívásnak érzem (tán már-már azt mondanám, hogy nem tudom, hogy lehet ezt megcsinálni…), mert most egyben nagyjából a tizedét tudom megcsinálni, sorozatokban pedig max 300-at, de az sem teljes felülés, ahogy mondtad, hanem hasprés. Szóval inkább azt mondom, hogy 100 megy. Lelkesen csinálnám, mert úgy gondolom, jobban érezném magam a bőrömben.

A másik dolog, amiben fejlődni szeretnék, a fókuszáltság. A tavalyi évem a kimerülésig tartó pörgésről szólt. Korlát nélkül szaladgáltam jobbra-balra, ahogy épp a programok jöttek. Néha megfordult a fejemben, hogy olyan vagyok, mint aki attól fél, hogy lemarad valamiről, és mindenképp menni kell ezzel-azzal, ezt vagy azt csinálni, mert ha nem, akkor elszalasztok vmi pótolhatatlant.

Biztos mondtam Neked, hogy ebbe konkrétan bele is betegedtem augusztusban. Egy napig magas lázam volt, semmi más. Két nap múlva pedig semmi bajom… Az energiaszintem nullázását betetézte a karácsonyi őrület. Teljesen kimerültnek éreztem magam. Most januárban úgy döntöttem, hogy leépítem ezeket a dolgokat. Csak a sport maradt meg, az eléggé intenzíven, de hét közben semmit nem vállalok be, hétvégén is max az egyik napon. Elterveztem, hogy ezt a hónapot, a kihívásra való készülésre szánom. Ezért is voltam annyira zavarodott, hogy az agyban felkészülés ellenére is képtelen voltam normális célt találni. Csak kapkodtam a gondolataim után, de nem tudtam megfogalmazni, hogy mit szeretnék. A megbeszélés sokat segített, ezúton is köszönöm.

A célom az volna, hogy arra koncentráljak, ami és aki igazán fontos, a többiről pedig le tudjak mondani, le tudjam hámozni úgy, hogy ne érezzem, hogy veszítek valamit. A fókuszáltság az előző célomat is segíthetné, úgy érzem, mert az energiáimat a célom elérésére tudnám fordítani, és nem lényegtelen dolgokra.

Az Aranyvirág meditáció tudna segíteni? Két éve odáig jutottam el, hogy tudok ülni és relaxálni, ezt azóta is gyakorlom. Viszont tovább nem tudtam lépni. A munkahelyemen is segítene. Emellett fel is frissítene meg fel is töltene energiával. Szeretnék a meditációban tovább lépni.

Elfogadható vállalás tehát?

  • mindennap felülés, a 100. nap végére 1000 db;
  • Aranyvirág meditáció minden nap legalább 20 perc;
  • ezen kívül pedig:
    • rászoktam a nassolásra az utóbbi pár évben, ezért a 100 napos alatt nem ennék csokit, desszertet, sütit, chipset, kekszet és ehhez hasonlókat;
    • minden héten meglocsolom a növényeimet;
    • minden nap megiszom két liter folyadékot – ez volt már vállalásom két éve, de a napi két liter még ma sincs meg mindig.

30-40 percet tudok minden nap gyakorolni;

  • hétfőn meló után felülés, este meditáció;
  • kedden reggel (chen xiyi után) felülés, este meditáció;
  • szerdán meló után felülés, este meditáció;
  • csütörtökön reggel (chen xiyi után) felülés, este meditáció;
  • pénteken meló után felülés, este meditáció;
  • szombaton és vasárnap reggel (chen xiyi után) meditáció, este felülés.

Remélem, nem írtam túl sokat…

Várom a válaszod!

.

Te elküldted már a terveidet, vállalásaidat?

.

Hírek, események

Erények és Intelmek / Tanácsok húzása

A linkre kattintva tudsz Erényt, Intelmet / Tanácsot húzni https://aldasok.sanbao.hu/

Csütörtöki Teljesen kezdő, Alapozó Online Tai Chi és Chi Kung Alaptanfolyam Zoomon Online Élőben, 19:30-21:00 óráig, ősztől

Kedves Érdeklődő! Teljesen kezdők számára indítok Zoomon Online Élőben Teljesen kezdő, Alapozó Alapozó Tai Chi (Taiji) és Chi Kung (Qigong) Alaptanfolyamot 2021. őszétől csütörtökönként 19:30-21:00 óráig. A csoport 2021. őszétől  Zoomon Online Élőben indul! Amíg az élő edzés elindul, lehetőséged van csatlakozni, és felvétel alapján gyakorolni! A foglalkozást annak ajánlom, aki most szeretné teljesen elölről

Szerdai Teljesen kezdő, Alapozó Tai Chi és Chi Kung Alaptanfolyam Budapesten, 19:30-21:00 óráig

Kedves Érdeklődő! Teljesen kezdők számára indítok Budapesten szabadtéren Teljesen kezdő, Alapozó Tai Chi (Taiji) és Chi Kung (Qigong) Edzést, Alaptanfolyamot 2021. őszétől szerdánként 19:30-21:00 óráig. A csoport 2021. őszétől  Budapesten szabadtéren indul! A foglalkozást annak ajánlom, aki most szeretné teljesen elölről elkezdeni a Tai Chi (Taiji) tanulását. Csatlakozz a csoporthoz már most! Hívj fel +36

Teljesen Kezdő, Alapozó Tai Chi és Chi Kung Alaptanfolyam Budapesten szabadtéren és Zoomon Online Élőben

Kedves Érdeklődő! Teljesen Kezdők számára indítok Szabadtéri Teljesen Kezdő, Alapozó Tai Chi és Chi Kung Alaptanfolyamot, jól megközelíthető helyszínen! A foglalkozást annak ajánlom, aki most szeretné teljesen elölről elkezdeni a Tai Chi (Taiji, Tajcsi) és a Chi Kung (Qi Gong, Csikung) tanulását.

Az Áldások Csendes Folyama

Az “Írás”, amiből az Erények és Intelmek húzást végezzük a Holdújév után, a Lampionünnepkor. Ezek segítségével fejlesztjük erényeinket és bölcsességünket, és meg tudjuk védeni magunkat a támadásoktól és a “lelki terrortól”.

09.08. A Fehér Harmat időszakához tartozó Chen Xiyi Chi Kung (Qigong) gyakorlat

A Fehér Harmat időszakához tartozó Chen Xiyi Chi Kung (Qigong) gyakorlat Chen Xiyi Chi Kung (Qigong) gyakorlata Újholdtól Teliholdig, a nyolcadik Hold első felére. Szerintem még senki sem várja a hűvös, szeles, ködös őszt, még a nyarat szeretnénk. Én személy szerint, megelégednék egy szép, meleg, napfényes ősszel is! Lassan be kell majd kapcsolnunk a fűtést,

Viking

Farkas Gábor Viking
Tai Chi Chuan és Chi Kung specialista

Lépj kapcsolatba velem!
Viking tanfolyamaira az alábbi elérhetőségeken keresztül tudsz jelentkezni: +36 20 971 7431

hello[kukac]sanbao[pont]hu

Töltsd le az ingyenes Életerő Növelő Chi Kung ismertetőnket itt!

"A Tavasz Visszahozatala az, hogy az elfeledett álmaink is visszajönnek vele."

A letöltésért cserébe nem kérek semmit, még az e-mail címedet sem!
Annak viszont örülök, ha bárhol megosztod a letöltés linkjét, vagy bármely tartalmat, cikkemet, oldalamat!