02.18. Az Eső Napjának időszakához tartozó Chen Xiyi gyakorlat

Nagy hiba, ha most nem figyelsz oda az öltözködésedre. Csalóka a meleg idő, hiszen még tél van, és az ártalmas szél és hideg így könnyebben be tud jutni a testedbe. Én például imádok ilyen időben kabát nélkül sétálni, és nyitott ablak mellett otthon is gyakorolni. Volt már, hogy éjjelre is nyitva hagytam az ablakot, mondván, hogy ugyan, már +10 fok van odakint...

A réteges öltözködés mellett, az alábbi gyakorlat végzését is javasolom a következő két hétben.

 

Az Eső Napjával kezdődő időszakhoz tartozó Chen Xiyi gyakorlat

Chen Xiyi gyakorlata Újholdtól Teliholdig, az első Hold második felére.

Alább olvashatod Chen Xiyi gyakorlatát mely az első Hold második felére szól és Újholdtól Teliholdig javasolt végezni. A gyakorlat nagy frissességet ad, oldja az ehhez az időszakhoz tartozó energetikai blokkokat. A gyakorlat segíti energiáink felfrissítését, frissen tartását.

A leírás alapján önállóan is el tudod végezni a gyakorlatot, azonban kérlek légy óvatos, és kiemelten figyelmes, ha nyaki problémákkal rendelkezel, esetleg nyaki vagy bármilyen protézised van. Ez esetben, még sokkal óvatosan végezd a gyakorlatot!

Az Eső Napjával kezdődő időszak, február 18. 19. 20. kezdődhet a solaris naptár szerint. Ugyanezen a napon kezd el, az ehhez az időszakhoz tartozó Chi Kung gyakorlatot is, melyet ebben a periódusbanhajnali 1 és hajnali 3 óra között kell végezni.

Lefekvés előtt is elvégezheted, ebben az esetben, könnyedén tudsz majd felkelni, amikor csak szeretnél!

Nagy hiba, ha most nem figyelsz oda az öltözködésedre. Csalóka a meleg idő, hiszen még tél van, és az ártalmas szél és hideg így könnyebben be tud jutni a testedbe.

A hármas melegítő betegségeire, garat szárazságra, a gyomor megfázása miatti csuklásra, torokgyulladásra, süketségre, extra izzadásra lehet extra hatással a gyakorlat.

Az Eső Napjával kezdődő időszakhoz tartozó Chen Xiyi gyakorlat

Ülj keresztbe tett lábbal, tenyereidet tedd a bal combodon egymásra. Törzsed és fejed fordítsd balra a váll felhúzása nélkül, majd csere és jobbra. 15-15 ismétlés.

Figyelj arra, nehogy megerőltesd, vagy meghúzd magad.

Levezető gyakorlatok: mint az első periódusnál.                                                                                                

Ülj keresztbe tett lábakkal. Kezed könnyedén tedd a térdedre.

Levezető gyakorlat:

  • 36-szor finoman üsd össze a fogsort.
  • 9 mély légzés „Használtat ki, frisset be” - Szájon át kilégzés lefelé, belégzés fentről, a csillagok erejét is belélegezve.
  • 9-szer gargarizálj a nyáladdal, úgy, hogy ezt lássák a csillagok is.
  • Nyeld le a nyálad 3 részletben az Alsó DanTian-odba.

Ezt minden gyakorlat után végezd el!

A levezető gyakorlatot itt találod.

Chen Xiyi éjszakai és hajnali gyakorlatai

Facebookoldalunkon az összes Chen Xiyi éjszakai gyakorlat

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.491442357552631.83378475.207490102614526&type=1&l=3d51583278

 

Címkék:

Viking

Farkas Gábor Viking

Tai Chi Chuan és Chi Kung specialista

Itt írj nekem!

 

Töltsd le az ingyenes Életerő Növelő Chi Kung ismertetőnket itt!

 

A letöltésért cserébe nem kérünk semmit, még a az e-mail címedet sem!

 

Annak viszont örülünk, ha bárhol megosztod a letöltés linkjét, vagy bármely tartalmunkat, cikkünket, oldalunkat!